Компанія Stekloplast оголосила про початок ребрендінгу
14-03-2013
Просмотров: 3533
Презентація оновленого бренду Stekloplast відбулася 5 березня 2013 року на щорічній дилерської конференції Stekloplast, що зібрала партнерів з усієї України.
Гості побачили кардинальні зміни. Stekloplast залишив у минулому біло-синю кольорову гаму, яку в своїй корпоративній символіці використовує більшість віконних компаній в Україні. Нові кольори: жовтий, білий та сірий.
Вперше з моменту заснування (1997 рік) компанія здійснила кардинальну зміну логотипу, відмовившись від метелика. Тепер лого містить повне та скорочене ім'я бренду латиницею. Зразки рекламної та сувенірної продукції, що відповідають новому фірмовому стилю, були представлені на традиційному ярмарку Stekloplast, який відкрився одразу після презентації оновленого бренду.
Основне звернення до споживача: «Stekloplast. Вікна за правилами ». Розширений варіант: «Stekloplast. Вікна за правилами. З 1997 року ». Це просте речення відображає головні принципи роботи компанії. Stekloplast працює за правилами: менеджери знають про вікна все, монтажники виглядають охайно, не спізнюються, встановлюють вікна якісно, ще й сміття за собою виносять. Все за правилами!
Повний перелік правил дуже скоро споживач зможе знайти у книзі правил Stekloplast в кожному з фірмових салонів компанії. Правила стосуються всіх робочих процесів: починаючи від виробництва і закінчуючи постмонтажним прибиранням. Книга правил просто і з гумором пояснить покупцеві переваги купівлі продукції під ТМ Stekloplast. Кожен учасник конференції отримав спеціальну листівку, в яку міг вписати своє правило.
Головний герой бренду - веселий і добрий монтажник - господар у домі і «майстер на всі руки». Герой завжди радісно слідує правилам Stekloplast і вирішує всі «віконні» проблеми. Відтепер намальований чоловічок у фірмовому одязі буде присутній у всіх рекламних матеріалах, починаючи від макетів в пресі і закінчуючи фасадами салонів.
Ребрендинг відображає масштабні внутрішні зміни, що відбуваються в компанії. В їх основі лежить стратегія клієнтоорієнтованості, в тому числі, розвиток сервісу як невід'ємної складової бренду.
Компанія Stekloplast оголосила про початок ребрендінгу.
При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.