Окно-Grad: пластиковые окна, окна ПВХ, алюминиевые, двери межкомнатные
На главную  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Письмо
  Статьи: Рынок: окна, двери, фасады     

Ми всі - маркетологи!

Раздвижные окна.

 

Ми всі - маркетологи!

23-05-2011

 
Просмотров: 2778

Хто такі маркетологи? Варіантів відповідей, в залежності від особистого досвіду кожного, виходить безліч. Найбільш часто зустрічаються: безвідповідальна молодь, витрачає гроші компанії незрозуміло на що, виснажені циніки-рекламісти, які вигадують черговий спосіб нав'язати нічого не підозрює споживачеві черговий непотрібний продукт. Рідше - це високочолі аналітики, що будують у тиші кабінетів моделі розвитку компаній, ринків. І вже зовсім рідко - продавці.

Так хто такі маркетологи? Спочатку необхідно дати визначення безпосередньо поняття «маркетинг».

Маркетинг - господарська діяльність підприємства, спрямована на отримання прибутку за допомогою задоволення запитів ринку.

Хто такі маркетологи


Що означає для нас, співробітників, це сухе визначення? У поточній ситуації визначальним стає не тільки пошук і залучення нових клієнтів, безпосередній обов'язок відділу збуту за підтримки відділу реклами, але і утримання існуючих, забезпечення їх лояльності. А це завдання стає все важче - посилюється конкуренція, клієнти стають все більш вимогливими.

Що ж утримує старих клієнтів? Цінова політика? Так, безсумнівно. Обрана нашою компанією стратегія цінового лідерства блискуче довела свою ефективність зростанням продажів. Але все як завжди і простіше, і складніше. Що впливає на лояльність клієнта? Практика показує, що лояльність формується з попереднього досвіду співробітництва, поточного досвіду роботи і взаємин, намірів, планів щодо подальшої співпраці.

З ким же співпрацює клієнт? Звичайно, у нього постійне контактна особа - його менеджер. Але є ще робота техніків-наладчиків устаткування, служби логістики, складу, бухгалтерії. Вся їх діяльність укладається в одне ємне поняття - сервіс. Як показують дослідження, більшість покупців, незадоволених сервісом або продуктом, не скаржаться, а й ніколи більше не повернуться за повторної покупкою. Дозволити клієнту піти до конкурента сьогодні - недозволена розкіш.

Яка при цьому роль підрозділів компанії? На «вістря атаки» знаходяться служби продажів і реклами.

Нагадаю модель поведінки клієнта:


Забезпечити знання і поширити його серед клієнтів марки і продукції - завдання рекламістів.

Телебачення, преса, щити, семінари - немає числа способів реклами і хитрощів, до яких вдаються рекламісти, щоб перекричати конкурентів, змусити споживача виділити марку і продукцію із загальної маси і зацікавитися ними.

Перекласти виник інтерес в бажання купити - спільна задача рекламістів і продавців. Встановлення контакту, підтримання його - один з ключових моментів процесу продажів. І нарешті - покупка! Здавалося б, справа в капелюсі - договір підписаний, рахунки виставлені, клієнт почав співпрацю. АЛЕ! Важливо пам'ятати, що клієнт купує не тільки продукт - наші профільні системи, але ще і наш сервіс!

Стратегія цінового лідерства означає не тільки агресивну цінову політику, а й високий рівень якості продукції і сервісу з постійним його підвищенням. Тільки така політика ефективна в період кризи, коли клієнт вважає кожну копійку, в тому числі заощаджену за рахунок оперативного та якісного сервісу. І саме сервіс в підсумку вплине на повторні закупівлі клієнта! Ринок зараз переходить у стан «ринку покупця», тобто великої кількості продавців при сокращающемся числі споживачів. І вирішальним чинником буде саме їх особистий досвід взаємодії з постачальником, тобто з нами.

Яке враження має бути у клієнта від роботи з Wintech? Злегка перефразувавши слоган однієї відомої компанії, у клієнта повинно залишитися відчуття: «З ними зручно!». Клієнт задоволений, а значить і одна з головних цілей маркетингу в компанії: системна робота із забезпечення задоволеності клієнта досягнута. Це найкраща оцінка діяльності сервісних підрозділів.

Отже. Хто ж такі маркетологи? Відповідь проста: ми всі, співробітники компанії, від робітника до президента! Робота кожного з нас важлива для забезпечення розвитку компанії. Саме це визначення - девіз організації роботи нашої компанії на новий 2010 рік.

 
Автор: Вадим Рижов, директор з маркетингу та зв'язків з громадськістю компанії WINTECH

Страница компании в каталоге: Wintech

Отправить ссылку


Рынок: окна, двери, фасады >>>
 
--
 
Окна, двери, фасады


  Поиск по каталогу  
 

Фурнитура AKPEN


  Авторизация  
 

Металлопластиковые окна, пластиковые окна ПВХ Copyright © 2007-2024. All rights reserved to OknoGrad.com.ua Межкомнатные двери
   
Рейтинг@Mail.ru   
www.OknoGrad.com.ua - оконный каталог: окна металлопластиковые (ПВХ), алюминиевые, деревянные; двери, фасады, жалюзи, роллеты.

Ми всі - маркетологи! .



При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.
Copyright © 2007 OknoGrad.com.ua

Обмен ссылками

Обратная связь