Окно-Grad: пластиковые окна, окна ПВХ, алюминиевые, двери межкомнатные
На главную  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Письмо
  Статьи: Пресс-релизы     

GEALAN. Як заробити в умовах кризи

Раздвижные окна.

 

GEALAN. Як заробити в умовах кризи

25-03-2011

 
Просмотров: 3236

В останні півтора року, невідривно пов'язані із кризою світової і, як наслідок, російської економіки, багато виробників світлопрозорих конструкцій роблять масу зусиль щодо оптимізації видаткової частини свого підприємства: скорочення собівартості, постійних і змінних витрат. На жаль, найчастіше схема скорочення витрат спрощується до зміни компонентів для виробництва віконних і дверних конструкцій на більш дешеві та менш якісні.

Разом з втратою якості вікон негайно слідує втрата доброї репутації, або, кажучи сучасною мовою, іміджу компанії в очах існуючих і потенційних покупців. Іноді отримуючи на першому етапі бажаний ефект певного збільшення обсягу продажів, викликане зниженням ціни на готову конструкцію, віконна компанія згодом завжди стикається з чутливим відтоком покупців, незадоволених зміненими в гірший бік стандартами якості фірми, а отже, і споживчими характеристиками вікна. Так і виходить, що знизивши якість продукції, компанія не тільки не починає заробляти більше, але і втрачає репутацію, яку в нас часто називають «сарафанне радіо». «Сарафанне радіо», за твердженнями самих же віконників, залишається у нас серйозним інструментом продажу, незважаючи на сучасні маркетингові підходи.

GEALAN. Як заробити в умовах кризи 1


У зв'язку з цим хотілося б підкреслити, що вартість сировини або компонентів - це лише одна зі статей витрат будь-якого виробничого підприємства, а от інші складові часто несправедливо залишаються без уваги. Не варто говорити про очевидні видатки на оренду, енерго-і водопостачання, податкові платежі, транспортних витратах. Оптимізацією цих витрат займаються практично всі, неважливо про якій галузі йде мова.
Про що дійсно часто забувають, так це про приховані витратах. Наведемо простий приклад: компанія «Х» переходить на виробництво з використанням дешевої профільної системи, фурнітури та ущільнювача, орієнтуючись на привабливі ціни, запропоновані постачальником. При цьому фірма не враховує відсоток браку, який неможливо повернути по рекламації, оскільки компанія-постачальник не реагує на подібні звернення і всіма можливими способами намагається виправдати себе. З урахуванням шлюбу ціна за погонний метр профілю збільшується, а витрати продовжують рости, якщо порахувати кількість і вартість виїзду на рекламації співробітників цієї компанії, коли через півроку експлуатації такі вікна починають продувати, заклинювати, пітніти і т. д. Якщо порахувати вартість ремонтних матеріалів, бензину, заробітну плату співробітників, які беруть участь у ліквідації наслідків, а також знос обладнання або техніки, використаної у всіх цих випадках, то вартість погонного метра профілю злітає до висот елітних імпортованих західноєвропейських систем, сама згадка яких спочатку призводило власників компанії в нервове тремтіння.

GEALAN. Як заробити в умовах кризи 2


Німецький профіль GEALAN, пропонований компанією ТОВ «Геалан Фенстер-Профілі», не є найдешевшим на ринку віконних і дверних профілів. Проведений на 100% тільки з готового німецької сировини з використанням найсучасніших екструзійних техніки і технологій, він являє собою зразок високої якості, підтвердженого німецькими та російськими сертифікатами. При цьому його ціна порівнянна з ціною на німецькі системи і на цілий ряд російських профілів, активно просуваються на ринку. Дуже важливо, коли ціна збалансована не тільки на основні профілі, але і на всі інші артикули, з яких виготовляється 90% всіх світлопрозорих конструкцій, приймаються віконними компаніями у виробництво, адже економлячи на рамі і стулці, дуже часто програєш на штапик, сталевому підсилювачі, розширниках, підставочні профілях, які є невід'ємною частиною будь-якого вікна. Всі додаткові та добірні профілі, так само як і металеві підсилювачі систем GEALAN, мають адекватне вартісне співвідношення і дозволяють виробникові виготовити оптимальну за ціною конструкцію.

Оборотні кошти

Оборотні кошти являють собою оперативний стратегічний запас компанії, необхідний для своєчасного реагування на її потреби. У часи кризи недолік оборотних коштів став бичем багатьох компаній і привів у кінцевому підсумку до плачевних результатів. Компанія GEALAN дозволяє заощаджувати оборотні кошти за рахунок уніфікації використовуваних у виробництві артикулів і скорочення складських позицій компанії-переробника. Всі артикули вже оснащені протягнутим зварюваних употнітелем, сталевий підсилювач одного і того ж перетину використовується для армування рами, стулки та імпоста, а всі додаткові та добірні елементи чотирикамерній і шестикамерний систем стикуються один з одним, дозволяючи мати єдиний склад цих артикулів.

Не варто забувати, що багато компаній, що працюють на дешевих профільних системах, не можуть дозволити собі робити складні конструкції, так як набір профільних артикулів таких постачальників, як правило, обмежений основними позиціями. У таких випадках віконні виробники змушені використовувати схожі з геометрії дорожчі профілі німецьких системодателей. Спектр артикулів компанії GEALAN настільки широкий, що дозволяє виконати будь-яке замовлення в області вертикального скління, починаючи з простих вікон і дверей і закінчуючи фасадними або підйомно-розсувними конструкціями в будь-якому колірному виконанні. Будь-яка продана складна конструкція дозволяє виробникові більше заробити, а різноманіття профільних систем і їх колірних варіантів дозволить клієнтові вибрати оптимальний для себе варіант і не піти з офісу віконної компанії без замовлення. Продукцію компанії GEALAN легко продавати, адже вона пропонує у своїх системах дещо більше і краще, ніж у середньостатистичному віконному асортименті: 4 камери і 74 мм монажной глибини замість 3 камер і 58 мм монтажної глибини, 6 камер і 74 мм проти 5 камер і 70 мм . При цьому клієнт отримує стабільний колір, привабливу геометрію, відмінний опір теплопередачі. Покупець, якому пропонують за аналогічну суму отримати товар з кращими споживчими характеристиками, обов'язково скористається цією можливістю.

Поєднуючи в собі всі перераховані вище переваги, системи GEALAN дозволяють компанії-виробникові не тільки реалізувати всі потреби клієнта, надавши йому за прийнятною ціною високоякісний, довговічний і красивий продукт, тим самим збільшивши обсяг продажів, але і заощадити свої кошти, оптимізувати витрати, підвищити продуктивність.

 
Автор: За матеріалами журналу «Віконне виробництво № 25»

Страница компании в каталоге: GEALAN

Отправить ссылку


Пресс-релизы >>>
 
--
 
Окна, двери, фасады


  Поиск по каталогу  
 

Фурнитура AKPEN


  Авторизация  
 

Металлопластиковые окна, пластиковые окна ПВХ Copyright © 2007-2024. All rights reserved to OknoGrad.com.ua Межкомнатные двери
   
Рейтинг@Mail.ru   
www.OknoGrad.com.ua - оконный каталог: окна металлопластиковые (ПВХ), алюминиевые, деревянные; двери, фасады, жалюзи, роллеты.

GEALAN. Як заробити в умовах кризи.



При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.
Copyright © 2007 OknoGrad.com.ua

Обмен ссылками

Обратная связь