Винахід Інтернету різко змінило процес взаємодії між людьми: обсяг інформації збільшився в рази, час її передачі скоротилося до кількох секунд, а територія охоплення - практично всю земну кулю.
Завдяки цьому електронні носії все більше і більше витісняють паперові, а Інтернет-магазини з кожним роком нарощують частку своєї присутності на ринку за рахунок використання систем електронної торгівлі.
Електронна торгівля - це продаж товарів, виконання робіт і надання послуг, реалізоване з використанням сучасних технологій: Інтернету, корпоративних мереж та електронного обміну документами. Досвід використання систем електронної торгівлі показує, що виробничі компанії завдяки цим системам можуть домогтися зниження внутрішніх організаційних витрат на закупівлі до 20%, у кілька разів скоротити тривалість процесу документообігу, а кількість можливих помилок знизити до нуля.
Компанія «ТБМ», піклуючись про своїх клієнтів, приділяє велику увагу просуванню передових технологій. Саме тому в 2007 році був розроблений новий сучасний сервісний продукт - електронна торгівля (ЕТ), представлений на web-сайті www.tbm.ru.
Після набуття навичок роботи в ЕТ, клієнти «ТБМ» із задоволенням виявляють, що формування заявки та отримання рахунку за товар відбувається в 5 - 10 разів швидше традиційних способів, заявка на покупку захищена від будь-якої коригування за асортиментом і кількістю з боку співробітника «ТБМ» , а час поставки визначає сам клієнт.
За короткий відрізок часу (від 2 до 5 хвилин) клієнт отримує сформований системою ЕТ рахунок на замовлений товар і бачить в Інтернеті етапи формування поставки. Це дозволяє ефективніше використовувати людські та матеріальні ресурси: мінімізувати складський запас, підготувати процес приймання товару по доставці.
Процедура роботи з дефіцитом, реалізована в ЕТ, дозволяє мати інформацію про очікувані терміни його поставки, при цьому не потрібно додатково включати цей товар в наступні заявки.
Система електронної торгівлі «ТБМ» націлена на економію часу покупців, так як для здійснення стандартних процедур достатньо всього лише декількох кліків мишки. З іншого боку, клієнт сам визначає час контакту, оскільки система активна цілодобово, сім днів на тиждень. Вже зараз ті клієнти, які ознайомилися з системою ЕТ, не уявляють собі повернення до старих способів роботи. На сьогоднішній день через систему електронної торгівлі «ТБМ» працюють більше 4000 компаній, причому частка прихильників електронних закупівель постійно збільшується.
Компанія «ТБМ» працює в тісній взаємодії зі своїми клієнтами: постійні опитування і дослідження дозволяють вдосконалювати систему електронної торгівлі, роблячи її більш зручною і відкритою. Побажання клієнтів враховуються при подальшому розвитку ЕТ. Так, після щорічного опитування, в систему електронної торгівлі «ТБМ» були впроваджені нові функції й додаткові можливості.
Електронна торгівля - саме той інструмент, який дозволяє вирішувати багато проблем і дає можливість істотно підвищити ефективність роботи компанії в умовах високої динаміки сучасного ринку.
|