Окно-Grad: пластиковые окна, окна ПВХ, алюминиевые, двери межкомнатные
На главную  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Письмо
  Статьи: Пресс-релизы     

Профілі NOVOTEX - основа Вашої конкурентоспроможності

Раздвижные окна.

 

Профілі NOVOTEX - основа Вашої конкурентоспроможності

12-05-2011

 
Просмотров: 3587

Минулий рік виявився нелегким для віконників. Макроекономічні проблеми, про які писалося вже не одного разу, вилилися, за різними оцінками, в 30 - 35% спад по галузі в середньому.

На цьому тлі просто фантастичними видаються відсотки зростання, які показало виробництво віконних профілів NOVOTEX, що випускаються компанією «Народний пластик». Рецептом успіху і планами на 2010 рік з читачами журналу ділиться генеральний директор компанії Володимир Анатолійович Сюньков.

Редакція: Володимир Анатолійович, рік кризи позаду і вже можна підвести його підсумки. Яким цей рік став для Вашої компанії?

Сюньков В. А.: Мабуть, головним результатом року можна назвати «прорив» нашого напряму з виробництва віконного профілю. Приріст склав близько 40% в порівнянні з благополучним докризовим 2008 роком. «Народний пластик» виробляє великий спектр оздоблювальних матеріалів, але саме віконний профіль «вистрілив» у минулому році.

Редакція: Чим Ви можете пояснити такий значний ріст продажу профілю NOVOTEX?

Сюньков В. А.: Криза розставив нові пріоритети. Покупці, як і раніше хочуть отримати якісний продукт, але не готові переплачувати за розкручені бренди, і виробники вікон були змушені переглянути свої критерії щодо вибору постачальників профільних систем. Сталося серйозний перерозподіл обсягів збуту між російськими та імпортними брендами на користь перших. Наш бренд не новачок на віконному ринку. Компанія працює з 2001 року, має добре підготовлену технологічну і сировинну базу та відмінно відома віконникам, а в кризу тільки підтвердила статус надійного постачальника, який вміє працювати в складних економічних умовах. Використання наших систем дозволяє віконникам в умовах жорсткої конкуренції працювати з прибутком. Звідси і результат: стабільне зростання кількості віконних фірм, що роблять свій вибір на користь NOVOTEX.

Редакція: А як вдається заробляти Вам? Наскільки подорожчав профіль NOVOTEX за рік кризи?

Сюньков В. А.: Динаміка зміни ціни на профіль не відповідає динаміці вартості сировини та енергоресурсів. На сьогоднішній день наші відпускні ціни значно нижче цін докризового періоду. Для того щоб стримувати ціни на рівні, що влаштовує наших покупців, і заробляти самим, доводиться знаходити внутрішні резерви. Ми успішно боремося з витратами виробництва, значно скоротили відсоток браку, застосовуємо високотехнологічне обладнання. Правильна організація праці дозволила здійснити вищезгаданий зростання обсягів без набору додаткового обслуговуючого персоналу.

Редакція: Добитися існуючого зростання Вам вдалося на вже наявних потужностях, або довелося нарощувати їх протягом року?

Сюньков В. А.: Введення нових потужностей був зроблений напередодні кризи і забезпечив те зростання, якого ми досягли. Зараз встановлене обладнання додано практично на 100%, і вже йдуть роботи з монтажу нових потужностей.

Редакція: У вікон з профілю NOVOTEX є свій покупець? На кого орієнтована Ваша продукція?

Сюньков В. А.: Ми не позиціонуємо свою продукцію для якоїсь певної ніші. NOVOTEX - це відомий професіоналам бренд. Наша стандартна 4-камерна система добре знайома і віконникам, і будівельникам. Її якість і характеристики дозволяють використовувати систему для виробництва вікон для приватника в середньому ціновому сегменті, а ціна цілком прохідна і для об'єктного скління. Нова 5-камерна 70-міліметрова система, запущена в кінці 2008 року, дозволяє нашим переробникам робити гідні пропозиції і в більш дорогому сегменті готових вікон.

Редакція: Ваші прогнози щодо ринку і плани компанії на 2010 рік.

Сюньков В. А.: Вихід з кризи не може бути швидким, і відновлення колишніх обсягів будівництва розтягнеться на роки. Ті тренди в поведінці приватних покупців вікон, які намітилися в минулому році, швидше за все, будуть мати продовження і в 2010 році. Це дозволяє нам прогнозувати подальше збільшення зростання наших обсягів виробництва і збуту. Матеріально-технічну базу цього зростання забезпечить вводиться зараз в експлуатацію нове екструзійне обладнання. Збільшення збуту відбудеться в першу чергу за рахунок переходу нових віконних компаній на наші профільні системи. Загальний обсяг зростання, прогнозований нами у напрямку віконних профілів NOVOTEX, на поточний рік - ще приблизно на 40%.

Редакція: Володимир Анатолійович, на закінчення Ваші побажання виробникам вікон - читачам журналу.

Сюньков В. А.: Найголовніше зараз для всіх - забезпечити стабільний збут своєї продукції. Покупець вікон сьогодні «голосує» рублем, і потрібно шукати способи заробляти і залишатися конкурентоспроможними. Профілі NOVOTEX дають таку можливість переробникам. Наші клієнти відчувають себе впевнено на ринку. Ми клієнтоорієнтована компанія, і запрошуємо до співпраці всіх зацікавлених у якісному продукті і стабільному заробіток.

 
Автор: За матеріалами журналу «Віконне виробництво № 23»

Страница компании в каталоге: ОКОННОЕ ПРОИЗВОДСТВО, журнал-каталог

Отправить ссылку


Пресс-релизы >>>
 
--
 
Окна, двери, фасады


  Поиск по каталогу  
 

Фурнитура AKPEN


  Авторизация  
 

Металлопластиковые окна, пластиковые окна ПВХ Copyright © 2007-2024. All rights reserved to OknoGrad.com.ua Межкомнатные двери
   
Рейтинг@Mail.ru   
www.OknoGrad.com.ua - оконный каталог: окна металлопластиковые (ПВХ), алюминиевые, деревянные; двери, фасады, жалюзи, роллеты.

Профілі NOVOTEX - основа Вашої конкурентоспроможності.



При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.
Copyright © 2007 OknoGrad.com.ua

Обмен ссылками

Обратная связь