Фурнітура для вікон та дверей зі знаком якості
Окно-Grad: пластиковые окна, окна ПВХ, алюминиевые, двери межкомнатные
На главную  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Письмо
  Статьи: Оконная и дверная фурнитура     

Еволюція компанії Roto на російському ринку СПК

Раздвижные окна.

 

Еволюція компанії Roto на російському ринку СПК

20-06-2011

 
Просмотров: 3050

Перше пластикове вікно з Росії до Європи «відкрили» понад 10 років тому, на початку 90-х. Новинка для російського ринку - євровікно - викликала підвищений інтерес у споживачів. У країні постперебудовний періоду такий продукт був дивиною. Але попит народжує пропозицію, і в Росії починають роботу великі західні компанії з виробництва профілю та фурнітури.

Світовий концерн з виробництва фурнітури для вікон із ПВХ, дерева та алюмінію Roto Frank AG відкрив своє представництво в Москві в 1995 році. Це початок великого шляху розвитку компанії Roto в Росії.

У період 90-х років такий продукт на ринку як пластикове вікно можна віднести до цінового сегменту класу преміум, адже ціна одного виробу досягала приблизно 1000 у. е., що було не по кишені пересічному споживачеві. Цей період у розвитку віконного ринку називають «диким». Євровікно - модно, престижно, дорого. Західним компаніям належить 80% російського ринку. Починають свою роботу фірми-виробники вікон, які закуповують профіль і комплектуючі у провідних світових західних компаній.

Дефолт 1998 року для одних віконних фірм став справжнім шоком і привів до загибелі, для інших же це був новий етап розвитку. Починаючи з 1999 року метою західних компаній, що активно працюють на російському ринку СПК (світлопрозорих конструкцій), було зробити вікно з ПВХ доступним не тільки у вищому, а й в середньому ціновому сегменті, знизивши його собівартість. Починається другий період розвитку ринку СПК - зниження ціни на виріб, зменшення виробничих витрат. Багато західні фірми для зменшення собівартості вікна починають екструзію профілю в Росії, на ринок виходять нові гравці - російські компанії з виробництва профілю.

Roto на российском рынке СПК


У 1999 році компанія Roto презентує новий продукт - фурнітуру Roto NT. Свого роду конструктор, який дозволяє спростити монтаж фурнітури на вікно завдяки модульним принципом, а також зменшує складські запаси, полегшуючи логістику. Важлива перевага для виробника вікон з фурнітурою Roto NT - це можливість зібрати як вікно в стандартній комплектації, так і вікно класу преміум, при цьому лише додаючи додаткові елементи фурнітури.

З 2001 року ринок СПК починає оживати. Збільшується число фірм-виробників віконних конструкцій, більше 6000 фірм по всій Росії. Зростає конкурентна боротьба між компаніями і споживчі можливості потенційних покупців. На перше місце виходять такі якості продукції, як співвідношення ціна / якість. Споживач вже обізнаний, що таке євровікно, з чого воно складається, яка марка профілю, фурнітури. Підвищується конкурентна боротьба брендів.

У цей період компанія Roto, лідер російського ринку СПК, здійснює по-справжньому революційний крок для виробників фурнітури. У 2003 році відкривається перший монтажний цех по збору фурнітури в Москві. Працюють лише дві монтажні лінії, але початок покладено. У 2006 році відбулася закладка першого каменя у фундамент майбутнього заводу повного циклу в Росії з виробництва фурнітури для вікон із ПВХ, дерева та алюмінію. На ринку СПК відбувається стагнація в області стандартних продуктів, і в споживача з'являється все більший інтерес до продукції класу преміум і нестандартним комплектаціям вікон. Компанія Roto представляє на ринку програму «Функціональні вікна Roto»: вікно для дитячої, вікно класу Дизайн, антивандальне вікно і т. д.

У 2008 році компанія Roto запускає перше виробниче підприємство в Росії в місті Ногінську, 12 підприємство і друга за величиною в світовому концерні Roto. Починається важкий етап на ринку СПК, викликаний світовою економічною кризою.

На початку 2009 року в Росії відчувався сильний спад в економіці і на віконному ринку. В даний момент фірми-виробники віконних конструкцій вступили в боротьбу за клієнта і намагаються утримати ціни на віконну продукцію на рівні докризових, пропонують різні системи знижок. Як і в період дефолту потрібні «прості» рішення, але з гарною якістю, адже споживач вже до нього звик.

Компанія Roto пропонує антикризове рішення і в 2009 році виводить на ринок соціальну фурнітуру Roto GT. Вона орієнтована на об'єктне скління, що має бути вигідно як при будівництві нових, так і при санації вже існуючих будівель.

 
Автор: Прес-центр Roto

Страница компании в каталоге: Roto

Отправить ссылку


Оконная и дверная фурнитура >>>
 
--
 
Окна, двери, фасады


  Поиск по каталогу  
 

Фурнитура AKPEN


  Авторизация  
 

Металлопластиковые окна, пластиковые окна ПВХ Copyright © 2007-2024. All rights reserved to OknoGrad.com.ua Межкомнатные двери
   
Рейтинг@Mail.ru   
www.OknoGrad.com.ua - оконный каталог: окна металлопластиковые (ПВХ), алюминиевые, деревянные; двери, фасады, жалюзи, роллеты.

Еволюція компанії Roto на російському ринку СПК .



При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.
Copyright © 2007 OknoGrad.com.ua

Обмен ссылками

Обратная связь