Генрі Форд в одному зі своїх виступів сказав: «Я точно знаю, що половина грошей, які я витрачаю на рекламу, витрачається даремно. Ось тільки не знаю, яка це половина». Можна бути впевненим у тому, що навіть якщо це було б сказано в наші дні, інтернет-реклама жодним чином б не увійшла до списку безрезультатних витрат.
На сьогоднішній день практично не залишилося тих, хто сумнівається в ефективності інтернет, як каналу комунікації з потенційним клієнтом. При цьому в кожній галузі існує своя специфіка просування товарів, свої інструменти. Віконна галузь в цьому не є винятком. А віконний калькулятор - це якраз і є той інструмент, який може допомогти замовнику визначитися з компанією для замовлення вікна.
Варто чітко розуміти, що сам по собі віконний калькулятор не буде «продавати» вікна. Необхідно провести чимало маркетингових заходів, для того, щоб потенційний клієнт просто зайшов на сторінку саме Вашої компанії і зробив прорахунок конструкції.
Досвідчений оконщік підтвердить, що кричуще низька вартість вікна останнім часом перестала бути тією наживкою, на яку легко зловити клієнта. Замовник став набагато досвідченіший і у нього вже в якійсь мірі виробився імунітет до табличок «Знижки на вікна -30%», «Вікно 1300х650 - 768 гривень!» І т.п. Споживач приходить до розуміння, що вікна ставляться не на один день і при їх виборі керується знаннями про профіль, фурнітурі, правильному підборі склопакета і пр.
Безумовно, якщо б на ринку було представлено всього 5-10 видів профілів, одна - дві фурнітурних системи і всі фірми без винятку робили однаково якісні вікна з ідентичною гарантією, то продажі вікон йшли б у більшій кількості через інтернет. Але на сьогоднішній день, на щастя, пропозиція може бути на будь-який гаманець і будь-який рівень потреб. З цієї причини калькулятор може служити як якийсь орієнтир, в якому замовник отримає інформацію, що цікавить його і з великою часткою ймовірності звернеться до цієї компанії для остаточного оформлення замовлення. Далі вже все залежатиме від професіоналізму менеджера, який прийме замовлення і продовжить роботу з клієнтом. Він допоможе з вибором найбільш правильної комплектації вікна, адже замовник не є професіоналом і не може зробити це самостійно, не витративши на силу-силенну часу.
З наведених доводів багато хто зможе зробити ще один висновок: продавати елітні і нестандартні віконні конструкції через віконний калькулятор поки представляється ідеєю цікавою, але в більшості випадків малорезультативною. Адже в таких продажах вирішальним чинником є індивідуальне спілкування, грамотна презентація переваг і вміння донести до замовника ідею ексклюзивності його рішення.
Робимо віконний калькулятор. Поради розробникам.
Ви вирішили інтегрувати в свою інтернет-сторінку віконний калькулятор, але перед цим необхідно вирішити ряд питань, чітко визначитися із завданнями, які це додаток буде виконувати і виразно продумати механізм обслуговування (оновлення цін, тощо). А також потрібно розуміти, як буде будуватися подальша робота з вступниками через калькулятор замовлення (якщо звичайно в ньому буде передбачена функція відправки замовлення менеджеру).
Як приклад ми можемо привести роботу он-лайн калькулятора, розміщеного на платформі віконного порталу www.oknograd.com.ua. Щоденно за запитами відвідувачів модераторами підтверджуються і розсилаються сотні листів віконним компаніям. Кожне і яких містить контактні дані замовника, габарити цікавить його конструкції, уточнююча інформація. При цьому вибірка фірм-одержувачів відбувається по регіону, що цікавить, матеріалу і навіть конкретно вказаної профільній системі, з якої має бути зроблено вікно. Таким чином, компанії, зареєстровані в каталозі, мають можливість отримувати додатковий приплив замовлень без будь-яких доп. інвестицій.
При створенні віконного он-лайн калькулятора потрібно вирішити, які саме з комплектуючих включати в розрахунковий механізм і як допомогти замовнику зробити розрахунок вартості тієї конструкції, яка йому необхідна (в т.ч. в ціновому діапазоні). Адже, якщо обмежиться тільки дешевими профільними системами і фурнітурою, це призведе до втрати клієнтів, які шукали більш дорогі профілі з підвищеними енергозберігаючими характеристиками. Якщо залишити в асортименті тільки дорогі матеріали, то замовник, що слабо розбирається, може відреагувати тільки на підсумкову вартість і відмовитися від звернення до Вашу компанію. І знову ж таки, якщо в для прорахунку будуть надані всі можливі профілі та їх серії, де гарантія, що недосвідчена людина буде розбиратися з внесенням ввідних даних, і не махне рукою на сильно мудрований он-лайн гаджет?
Важливим фактором результативності розрахункового механізму є також територіальний аспект. Хочемо ми цього чи ні, але сьогодні є області, в яких інтернет технології розвинені дуже слабо і як результат, ефективність реклами та просування товару через даний канал не приносить якихось відчутних результатів. З цієї причини, перед тим як вкласти гроші в розробку і інтеграцію віконного калькулятора на сайт потрібно чітко оцінити, яке потенційна кількість замовників може ним скористатися.
Обов'язковою умовою ефективності роботи віконного калькулятора є його інтуїтивна зрозумілість та зручність навігації. Замовник повинен мати можливість візуально визначити потрібну конструкцію і в кілька нескладних кроків внести мінімум необхідної інформації, отримати / відправити розрахунок. При цьому не забувайте про його контактні дані - вони повинні залишитися у Вас, для того, щоб менеджери Вашої компанії могли надалі зв'язатися з даною людиною.
При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.