Тренінг «Продажі по телефону» гармонійно доповнив програму навчання спеціалістів компаній-партнерів REHAU ще в березні 2010 р. Ідея введення подібного курсу була зумовлена не тільки бажанням розширити навчальну програму Академії, але в першу чергу необхідністю спрямувати навчання на реалізацію актуальних запитів наших партнерів. Основна аудиторія слухачів складається з менеджерів, які здійснюють продажі по телефону.
Ми звернулися до автора тренінгу, провідного спеціаліста Академії REHAU Тетяни Бойко, з проханням прокоментувати актуальність та зміст програми:
- Сьогодні важливим фактором в продажах поряд з компетентністю продавця є його вміння почути клієнта. Наша задача – не стільки навчити продавати, скільки допомогти менеджерам опанувати навички комунікації по телефону. З цією метою під час тренінгу використовуються різні навчальні методи: лекційне викладення матеріалу, дискусійне обговорення, робота в групах, рольові ігри. Коло питань, які розглядаються в процесі навчання, досить широке і може варіюватися в залежності від очікувань та запитів аудиторії. Серйозний акцент в тренінгу зроблено на практичному засвоєнні навичок та технік продажів.
Хочеться відзначити, що за результатами проведених тренінгів на нашу адресу надходить чимало відгуків з подякою від керівників компаній-партнерів. Питання, які відпрацьовано під час навчання, дозволяють співробітникам перейти на вищий рівень професійного розвитку, впевнено та аргументовано відповідати на будь-які запитання, що в свою чергу позитивно впливає на збільшення конверсії замовлень.
|