Поїздка до Одеси у багатьох асоціюється з відпочинком, але тільки не у наших спікерів, які вирушили для проведення семінару про новинки компанії.
Почав виступ Валерій Лихвар, перевіривши наскільки добре фахівці з південного регіону знають системи алюпласт і залишився задоволений. Іншу частину виступу він доповнив їх знання новинками та сферами застосування. Особливу увагу він приділив розсувним системам, які все частіше встановлюють на півдні країни через теплий клімат і велику кількість готельних і ресторанних комплексів. Прості розсувні системи: mono-rail, multi-sliding, sliding window, якраз відмінно справляються з функцією розподілу зон і при цьому візуально розширюють простір, економлячи місце. Валерій продемонстрував зразок теплої підйомно-розсувної системи HST 85 мм. Кожному зі слухачів хотілося розглянути складові цієї системи та принцип роботи. Фотографії об'єктів викликали захват у присутніх, оскільки система HST 85 мм відмінно підходить для виходу на терасу або в зимовий сад, відкриваючи прекрасний вид і зберігаючи тепло в будинку.
Новинки з німецької виставки, так само порадували учасників, особливо система IDEAL 4000 з зовнішнім відкриванням для закордонних ринків і профіль кольору антрацит. Адже кожен з фахівців бажає продавати ексклюзивні системи не тільки в Україні, а й експортувати їх за кордон.
Микола Оліфіренко, регіональний менеджер південного регіону України доповнив виступ інформацією про оновлений сайт aluplast та контакт-центр.Довгоочікуваною частиною заходу стало вручення грамот для п'ятірки кращих дилерів, які продали найбільшу кількість вікон з системами aluplast.
Знаючи все про вікна, не варто забувати про якісний монтаж, адже від нього теж багато залежить. Роман Євглевський провів слухачів по всіх рівнях теплого монтажу. Зразки герметиків і кріплення, передавалися з рук в руки, щоб детально розглянути та перевірити їх. А фотографії об'єктів де намагаючись заощаджувати, монтажники допускали небезпечні помилки, які погіршували характеристики вікна, і псували зовнішній вигляд конструкції, залишали у клієнтів негативне враження.
Залишаючи семінар слухачі обговорювали, як хочуть розширити свій асортимент продукцією aluplast, і що потрібно ще докупити, щоб монтаж був ідеальним, а клієнт задоволеним.
|