Важливе місце в системі сервісної підтримки компаній-партнерів займає Академія REHAU, як основний інструмент передачі знань про компанію, продукти та технології REHAU. Перший місяць навчального семестру Академії REHAU ще раз підтвердив актуальність і необхідність такого ресурсу для наших партнерів. В 2012 році вже було проведено 11 семінарів, на яких були присутні більше 235 чоловік. Крім того, за ініціативою Партнерів додатково були проведені 20 виїзних семінарів для 374 слухачів.
На початку торгового сезону особливо актуальним є семінар-тренінг з продажу світлопрозорих конструкцій, так як підготовка компетентних продавців і підвищення їх кваліфікації є фундаментом успіху компанії на ринку. 17 лютого 2012 року один з таких семінарів був проведений у м. Черкаси для співробітників і торгових представників компанії-партнера «Арка». Виробничий комплекс компанії «Арка» включає свій власний тренінговий центр та оснащений всім необхідним для проведення семінарів. В ході навчання учасники отримали відповіді на найбільш поширені питання, що виникають під час продажу: як аргументувати ціну, як підкреслити переваги покупки «німецьких» вікон, як працювати з запереченнями споживачів. І найголовніше, в процесі тренінгу учасники отримали навички розробки власної стратегії успішного продажу.
Одним з найбільш відвідуваних став цикл семінарів з монтажу й аргументації продажу віконних конструкцій із профільної системи REHAU GENEO, який був проведений в кінці лютого 2012 року у м. Макіївка за ініціативою компанії-партнера «Доміні Пласт». Авторизований партнер REHAU «Доміні Пласт» знаходиться в числі компаній, які отримали право переробляти і продавати вікна із системи REHAU GENEO в Донецькому регіоні. В ході монтажного семінару, який відвідали 40 осіб, слухачі змогли обговорити нагальні проблеми української монтажної галузі, переглянути відео-матеріали з наочними прикладами, ознайомитися з останніми змінами в нормативній базі, що вносять корективи в практику монтажу.
|