Щорічно компанія REHAU проводить конкурс на кращий об'єкт з використанням віконних і фасадних систем REHAU серед своїх партнерів. У 2011 році для участі в конкурсі були подані об'єкти від 30 компаній-партнерів та Компетентне журі REHAU вже обрало своїх фаворитів.
Цього року було вирішено розширити конкурс і провести його онлайн-версію на сторінці компанії REHAU в соціальній мережі Facebook. Всі бажаючі можуть обрати свій улюблений об'єкт, отримати додаткові ідеї для власного ремонту та будівництва, а також виграти вікно від компанії REHAU.
Як буде проходити конкурс?
1. Найцікавіші на думку компетентного журі REHAU роботи в номінаціях «Кращий котедж 2011», «Кращий висотний будинок 2011», «Кращий об'єкт соціального і комерційного призначення 2011» будуть опубліковані в окремих альбомах на сторінці компанії REHAU в соціальній мережі Facebook.
2. Протягом двох тижнів - з 12 по 25 березня - користувачі сторінки REHAU на Facebook можуть віддавати свої голоси за роботи учасників (за допомогою кнопки «Like»).
3. Після закінчення голосування роботи, які набрали найбільшу кількість глядацьких голосів («Likes») в кожній з номінацій, будуть визнані переможцями.
4. Три переможця в кожній з номінацій отримають призи - репортаж про свою компанію і об'єкти в спеціалізованому журналі («Витрина», «Оконные Технологии» или «Окна. Двери. Витражи»).
6. Серед всіх користувачів, які проголосували за роботи трьох фіналістів в кожній з номінацій, буде розіграно три вікна з профільної системи REHAU. Розіграш проводиться за допомогою програми випадкового вибору «Random» (http://www.random.org/)
Дізнатися подробиці та умови проведення конкурсу можна тут.
З офіційними правилами конкурсу можна ознайомитися тут.
Приєднуйтесь!
|