У зв'язку з розширенням виробничих потужностей компанія «МІРОПЛАСТ», найбільший український виробник віконних ПВХ систем, 20 червня 2012 провела прес-тур для представників ЗМІ на свій завод в Дніпропетровську.
Під час прес-туру у запрошених була можливість побачити, сфотографувати і зняти на відео повний виробничий процес екструзії профільних систем: від складів із сировиною до відвантаження готової продукції. Крім цього в сучасній лабораторії заводу були показані різні тести контролю якості сировини, а також методи випробування готової продукції.
За оцінками експертів, компанія «МІРОПЛАСТ» вже займає близько 18% українського ринку ПВХ-профілю за підсумками 2011 року. Ці показники визначають лідируючу позицію компанії «МІРОПЛАСТ» на українському ринку віконних профільних систем.
Разом з тим, український віконний ринок, починаючи з 2010 року, має просідання на 5-10% щорічно, що тягне за собою «глобалізацію» ринку. Дрібні виробники, не справляючись з конкуренцією, йдуть з ринку, залишаються середні і великі компанії, які вчасно вкладають в розвиток своїх підприємств і роблять правильні бізнес кроки.
Незважаючи на не найсприятливішу економічну ситуацію і всупереч негативним тенденціям ринку, компанія «МІРОПЛАСТ» продовжує розвиватися. На прес-брифінгу начальник відділу маркетингу компанії «МІРОПЛАСТ» Ольга Шушулкова розповіла, що на заводі в червні 2012 року встановили 7 нових виробничих ліній і на сьогодні загальна їх кількість склала 27. Обсяг інвестицій в придбання нового сучасного обладнання в 2011 році склав 36 млн. грн., А сума загальних інвестицій у підприємство на сьогоднішній день складає 150 млн. грн.
Внаслідок введених в експлуатацію ліній, виробнича потужність заводу досягла 48 тис. тонн ПВХ профілю в рік. На даний момент ще існує запас потужності ПВХ міксера, продуктивність якого складає 60 тис. тонн продукції в рік. Таким чином, компанія «МІРОПЛАСТ» при використанні всіх потужностей здатна забезпечити 60% ринку всієї Україні.
Крім розширення виробництва, збільшення виробничих потужностей, ростуть і обсяги продажів продукції. Так, за підсумками 2011 року продажі компанії «МІРОПЛАСТ» збільшилися на 40%. У 2012 році зростання продажів вже склав 8%, в той же час втрати імпортерів за цей період приблизно рівні 30-35%.
З 2010 року компанія «МІРОПЛАСТ» вийшла зі своєю продукцією на зовнішні ринки, а саме: Білорусі, Молдови, Казахстану, Росії. У 2012 році експорт вже становить 30% в структурі продажів компанії.
Таким чином, компанія «МІРОПЛАСТ» в пост-кризових умовах зуміла посилити свою позицію на ринку ПВХ профілю, розширити виробництво і розвинути експортний напрям. Для якісного виконання своїх зобов'язань, пост-продажного сервісу і підтримки партнерів було розширено штат працівників, і сьогодні в компанії працює більше 450 чоловік. Компанія «МІРОПЛАСТ» демонструє успішний приклад розвитку бізнесу в Україну.
Все це стало можливим, в результаті зростання довіри споживачів до продукції «МІРОПЛАСТ», а також внаслідок розвитку партнерських відносин з виробниками вікон. Зміцнення репутації українського виробника і зростаючі обсяги продажів профільних систем дають зелене світло для оптимістичного розвитку компанії. Як сказав Сергій Даців, директор департаменту збуту «МІРОПЛАСТ»: «Вікна з нашого профілю по якості, надійності та енергоефективності повністю відповідають європейським стандартам. Ось чому їх вибирає споживач ».
* Прес-тур на заводі «МІРОПЛАСТ», 20 червня 2012 року, м. Дніпропетровськ.
|