Окно-Grad: пластиковые окна, окна ПВХ, алюминиевые, двери межкомнатные
На главную  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Письмо
  Статьи: Пресс-релизы     

Антикризові рішення VEKA

Раздвижные окна.

 

Антикризові рішення VEKA

02-06-2011

 
Просмотров: 2855

У країнах ЄЕС найбільш негативні зміни на віконному ринку відбулися в Іспанії і Великобританії - традиційно там, де купується (купувалося) і будується (будувалося) багато інвестиційного житла, призначеного для відпочинку і «про всяк випадок». Рекордне скорочення обсягів споживання пластикових вікон - близько мінус 90% у порівнянні з 2008 р. - було відзначено в Болгарії. Більш ніж у два рази скоротився ринок пластикових вікон в країнах Балтії і колишніх республіках Югославії. У Росії, за середньозваженими оцінками, скорочення обсягів споживання і виробництва вікон із ПВХ склало близько 35%. Показники виробників профілю окремо знаходяться поблизу цього значення.

На цьому безрадісному тлі осібно стоїть Німеччина. Так, для VEKA AG, нашого головного підприємства, 2009 рік став найуспішнішим за останні 7 років, якщо оцінювати динаміку внутрішнього ринку Німеччини. Причини - масштабні програми підтримки енергозберігаючих технологій, на які уряд ФРН виділив ні багато ні мало 13 мільярдів євро. Але справа не тільки в державній допомозі. Адже тут в рівних умовах перебувають всі основні виробники, між тим тільки VEKA AG виявилося під силу збільшити свою частку на ринку Німеччини, яка оцінюється сьогодні експертами майже в 30% - це найкращий результат за всю історію компанії. Що далі?

Практично у всіх експертів є як мінімум одне загальне якість: вони можуть переконливо пояснити причини події, але коли виникає необхідність щось передбачити або зробити прогноз, тут всі починають дружно говорити про стихійність ринку і його непередбачуваності.

«Офіційно» вже багато разів говорилося, що «нижня точка пройдена», що російська економіка «відштовхнулася від дна». На перший погляд схоже на правду: припинилося різке знецінення національної валюти, більш-менш передбачувано ведуть себе ціни на вуглеводневу сировину, російські біржові індекси повернулися на докризовий рівень. Привід для оптимізму? Навряд чи. Реальний сектор російської економіки перебуває в обтяжуючому стані. Наш валовий національний продукт скоротився відчутніше всіх країн з так званої «перехідною економікою». Навіть у таких інвестиційно привабливих регіонах, як Краснодарський край або Московська область цього року видано в рази менше дозволів на будівництво, ніж роком раніше. Самі інвестиції стрімко скорочуються, віра в Росію як "тиху гавань» і спокійне притулок для ефективних вкладень втрачена, мабуть, дуже і дуже надовго. Найнеправильніше, що тільки можна собі уявити в ситуації, що склалася - це просто сидіти і чекати, коли щось зміниться. Кризовий час передбачає активну, навіть агресивну позицію. Тому VEKA активно пропонує нові рішення в самих різних областях, для того щоб збільшити наші шанси і шанси наших партнерів на висококонкурентному ринку.

Асортиментна лінійка

У 2009 році VEKA представила ринку відразу дві продуктові новинки: 70-міліметрову систему PROLINE, розроблену спеціально для скорочення виробничих витрат, для пропозиції ринку сучасного енергоефективного вікна за конкурентноздатною ціною. Наступним рішенням стала принципово нова розробка системи скління балконів і лоджій VEKA Sunline, що зазнала цілий ряд принципових змін. Використання SUNLINE дозволяє поставити виробництво балконних елементів у виробничу серію, істотно скорочуючи кількість рутинних операцій і підвищуючи загальну ефективність виробництва.
Головною новинкою VEKA в новому році обіцяє бути система EUROLINE Pro, яка буде представлена на першій міжнародній виставці цього року - СТРОЙСІБ-2010.

Активне рекламне просування

На відміну від більшості галузевих компаній, VEKA не стала скорочувати витрати на активне рекламне просування своєї продукції серед усіх цільових аудиторій. У 2010 році буде продовжено розміщення в головній вітчизняній програмі, присвяченій ремонту і дизайну приміщень, - «Квартирне питання». Оновлений перелік друкованих видань федерального рівня, через який VEKA буде доносити до споживачів інформацію про свою продукцію. На самому початку року буде дано старт новим Internet-проектам, орієнтованим, насамперед, на приватного замовника.

Відділом маркетингу VEKA Rus підготовлена програма рекламних матеріалів на підставі нашого основного телевізійного рекламного ролика, використовуваного на НТВ. Їх використання дозволить підсилити ефект нашого рекламного присутності на російському ринку, зробити нашу комунікацію більш ефективною. Ми робимо це для того, щоб впізнаваність марки VEKA постійно підвищувалася, а рівень споживчої довіри до неї був відчутно краще, ніж у конкуруючих марок.

Технічний сервіс

Технічний сервіс VEKA Rus активно розвивається. У 2009 році для партнерів VEKA став видаватися «Вісник Технічного відділу», доступний як в електронному, так і в друкованому вигляді. Нове видання інформує партнерів VEKA про останні зміни в асортименті компанії, дозволяючи їм отримувати найактуальнішу інформацію з перших рук. Крім того, запрацювала на повну силу й «online-заявка», нове програмне рішення, що дозволяє переробникам замовляти профіль через Internet.

На перший погляд може здатися, що макроекономічні процеси планетарного рівня і проекти локальних відділів VEKA несумірні між собою за значенням і масштабами, насправді це не так. Подолання кризи і протистояння йому починається з конкретних кроків, які здійснюються на кожному конкретному робочому місці. Дуже зручно виправдовувати власну лінь низькими цінами на нафту і несприятливої економічної кон'юнктури. Компанія VEKA Rus має намір розвивати свій бізнес і нарощувати вплив на російському ринку крок за кроком, поступово, але невпинно. Вже чимало зроблено, ще більше належить зробити. Коли б не закінчилася криза, ми з нього вийдемо сильнішими, ніж були.

 
Автор: Прес-центр Veka

Страница компании в каталоге: Veka

Отправить ссылку


Пресс-релизы >>>
 
--
 
Окна, двери, фасады


  Поиск по каталогу  
 

Фурнитура AKPEN


  Авторизация  
 

Металлопластиковые окна, пластиковые окна ПВХ Copyright © 2007-2024. All rights reserved to OknoGrad.com.ua Межкомнатные двери
   
Рейтинг@Mail.ru   
www.OknoGrad.com.ua - оконный каталог: окна металлопластиковые (ПВХ), алюминиевые, деревянные; двери, фасады, жалюзи, роллеты.

Антикризові рішення VEKA.



При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.
Copyright © 2007 OknoGrad.com.ua

Обмен ссылками

Обратная связь