Механізми та шляхи збільшення продажів вікон через інтернет
03-11-2011
Просмотров: 4466
При розміщенні рекламних банерів в інтернет мережі компанія-продавець вікон повинна чітко розуміти значення терміна «таргетинг» (від англ. target - ціль). Віддаючи перевагу тому чи іншому рекламному майданчику необхідно оцінити його аудиторію, і вже потім щоденну кількість відвідувачів. Часто буває так, що навіть на тематичних сайтах з великими показниками відвідуваності ефективність розміщення реклами не дає очікуваних результатів.
Як приклад ми можемо проаналізувати ефективність реклами на сайті, який спрямований виключно на замовника вікон і на аналогічному порталі з більшою структурою розділів з представленими марками віконних матеріалів, пропозиціями постачальників щодо комплектуючих, послуг для віконних виробництв і пр. Очевидно, що навіть при меншій відвідуваності вузькоспрямованого порталу ефективність розміщується банера на ньому буде значно вище.
Величезне значення у підсумковій результативності інтернет-реклами грає сама спрямованість банера і мету, яку переслідує компанія що розміщує банер. Якщо для Вас першочергове значення відіграє робота з популяризації бренду, підтримці і розвитку іміджу, то в такому випадку більш правильним буде вибрати банер більшого розміру. Місце для нього краще вибрати на головній сторінці сайту, основних рубриках підрозділів, або в топових місцях. Банер для цих цілей не повинен бути перевантажений інформаційним наповненням, яке може відволікати відвідувача сайту від основного (акцент на логотип компанії, основний слоган, візуалізацію виду діяльності, ін.)
Користувач, який побачив іміджевий банер, може в даний момент не мати потребу в конкретній пропозиції, але при грамотно підготовленому банері запам'ятає про існування рекламованого бренду і скористається пошуком Вашого підприємства при виниклої необхідності.
Для банера, який повинен допомогти щось продати, донести до відвідувача акційну пропозицію, проінформувати про розпродаж, сповістити про новинку і пр. вимоги відрізняються. Найефективніше цей банер розмістити на другорядних сторінках, на які заходять відвідувачі за запитами, прямо пов'язаних з Вашою пропозицією. Незважаючи на те, що відвідуваність цих сторінок буде нижче, але їх відвідувач - це (практично з 100% вірогідністю) Ваш потенційний клієнт.
Ми вже кілька разів торкнулися терміна ефективність банера, але для багатьох може бути не до кінця зрозуміло, як її оцінити. І як зрозуміти, де ефективність реклами вікон буде вище: на новинному порталі з відвідуваністю в 15 000 - 20 000 осіб на добу, або ж на тематичному ресурсі, аудиторія якого не перевищує 2 500 унікальних відвідувачів? Менеджери з продажу реклами кожного з цих порталів будуть запевняти Вас у доцільності розміщення банера саме у них, і, повірте, у кожного буде маса доводів на користь своєї пропозиції.
Для оцінки ефективності роботи банерної реклами прийнято брати до уваги не стільки кількість показів, а такий показник, як CTR (від англ. Click-through rate). Він демонструє процентне співвідношення числа натиснень на рекламне оголошення (будь то банер або текстове посилання) до числа його показів. Наприклад, якщо ваш банер був показаний 100 разів, і при цьому на нього натиснули 2 рази, то CTR баннера складе 2%.
Завдяки показнику CTR можна:
- Провести розрахунок ефективності рекламної компанії в інтернет;
- Підібрати оптимальне місце на сторінці сайту для розміщення рекламного оголошення;
- Оцінити ефективність самого рекламного оголошення.
Крім цього Ви можете порахувати ефективність вкладених у рекламу коштів шляхом ділення вартості розміщення на кількість фактичних переходів (напр., вартість баннера 500 грн., Кількість переходів 250, тобто ціна одного переходу становить дві гривні). Даний показник дозволить Вам чітко планувати рекламний бюджет і дозволить спрогнозувати можливий ефект від проведених заходів.
Хочемо ще раз повернутися до того, що ключовим аспектом в успішності інтернет просування є комплексність. Не досить вивісити рекламний банер компанії і чекати, що він дасть відчутний приріст замовників. Дійсно ефективним буде підхід у просуванні, який забезпечить ефект максимальної присутності Вашого бренду / пропозиції.
З цією метою менеджери зобов'язані систематично займатися публікаціями новин, оголошень, акційних пропозицій, розміщенням коментарів від імені компанії в різних он-лайн обговореннях, відслідковувати появу позитивних і негативних відгуків (в інтернет) про компанії та ін. Таким чином, в очах замовника, який вирішить звернутися в свою компанію, але перед цим знайти якусь незалежну її оцінку (відгуки клієнтів), буде сформований позитивний образ і ймовірність звернення і співпраці саме з Вашою фірмою збільшиться в рази.
Закінчити цю публікацію хотілося б словами Генрі Форда: «Якби у мене було три долари, два з них я би вклав в рекламу!» Сподіваємося, що завдяки наведеним рекомендаціям, Ви зможете зробити це правильно.
PS. Пам'ятайте: якщо в інтернет немає Вашої компанії, її немає зовсім!
Механізми та шляхи збільшення продажів вікон через інтернет.
При использовании информации, ссылка (для интернет публикаций – гипперссылка) на www.OknoGrad.com.ua обязательна!
Администраторы не несут ответственность за содержание информации, которую размещают пользователи ресурса.