Замовив диванний кутнику вересні 2019, торгова точка на Даринку через менеджера Орехову Л.М. Сам процес оформлення замовлення, підбір і зміна розмірів і кофігурації - все ок.
Виготовили привезли протягом місяця. Матеріал дивану обирав не кожу, та один із самих дорогих кожзамів, який, зі слів продавця, мав ТОЧНО прожити довго. Та пройшло менше року, при тому що близько 4-5 місяців 2020 року диван не експлуатувався, я був у відрядженні, і по одному із швів порвалась тканина. Усі шви норм, а от по одному шву розійшлась тканина, тобто просто перешити не вийде, треба міняти немалий кусок покриття. Дзвоню менеджеру стандартна фраза " це вперше". Надіслала телефон директора фабрики де виготовляють, 073 156 55 65 Валентин - те саме - такого жодного разу не було, це один із найдорожчих матеріалів, я особисто займаюсь матеріалами, все якісно.
Каже "ви неправильно експлуатували диван". Як? Якби я стрибав по ньому то дерево тріснуло б, а тут тканина, тим більше в одному місці.... Приїздити на місце дивитись він відмовився, як і фірма-продавець, гарантія рік, як раз скінчилась за пару тижнів до того як я звернувся. Коротше кажучи усі вмили руки, ніхто не винен, "вам не пощастило" Ось таке відношення до клієнта.
|